keskiviikko 18. helmikuuta 2009

Feelin' fine!

Jepskukkuu...toistaiseksi olemme välttyneet mummojen defensseiltä, wuhuu! ;) Oli eilen kuulemma yksi mummo käynyt sillä välin kun itse olin poissa paikaltani, tekemässä luultavasti jotain todella tärkeää (lue; syömässä), mutta oli kuulemma osannut käyttäytyä oikein esimerkillisesti. Ihanaa, tätä lisää!

Töissä on taas ennätystylsää...johtuu varmaan siitä, että puolet talon porukasta on talvilomalla tai jossain muualla huitelemassa. Jonkin verran vieraita ramppaa edes takas, mutta siihen se sitten pitkälti jääkin. Toivottavasti edes ensi viikolla vilkastuu, eihän tästä tule muuten mitään ;)


On tässä hiljaisuudessa toisaalta hyvätkin puolensa, ehtii ajatella asioita ja seurata maailman menoa (ja kehittää pahoja tapoja). Eilen esimerkiksi suuressa tylsyyden huipentumassa rekisteröidyin H&M:n verkkokauppaan. Olen niin peruslaiska ihminen, että jaksan hyvin harvoin lähteä shoppailemaan. Tähän shoppailuun minulla olisi oikeastikin hyvä syy, sillä minulla on erittäin vähän vaatteita joita käytän/pystyn käyttämään. Viimein hirveän pohdinnan ja itseni syyllistämisyritysten jälkeen tilasin sieltä vaatteita, onneksi loppusumma jäi sentään alle 100 euroon ;)

Olen nyt pyrkinyt käymään vähintään sen kerran viikossa kuntosalilla, ja eilen oli se päivä! Jumankauta että siitä tulee aina niiiiin hyvä olo! Yksi tekijä, mikä motivoi minua salille on se, että pääsee käymään saunassa :)! Ihanaa, ainakin kerran viikossa pääsee saunaan. Tavoitteenani on nyt tällä viikolla käydä vielä pari kertaa salilla rutistamassa. Saas nähä miten käy.... Pakko kyllä jossain vaiheessa hommata salikengät, sillä olen tähän mennessä toikkaroinut siellä sukkasillani. Eipä siinä muuten mitään, mutta esimerkiksi crosstrainerillä(tai joku sellainen vähän stepperin tapainen laite) treenatessa varpaat osuu inhottavasti jalansijojen päätyyn. Eli vähän tökkivää on meno. Kone vaan huutaa "climb faster" ja minä huudan takas "ei pysty, liian hapokasta!!" :D
Tänään on ollut jopa niin tylsää, että kun lähetti toi näytekasseja n.10kpl ja tarralaput erikseen joissa oli vastaanottajien nimet, minä ponkaisin löhötuolistani ylös ja hihkaisin "jeee! Anna mulle ne laput, mä voin lätkiä ne niihin!" (Yleensä siis lähetit laittaa ne ite, jos ei ole jo valmiina tavaroita tuodessa). Lähetti katto vaan "OK" ja naurahti :D Että näin vauhdikasta tämä työnteko välillä voi olla...
Suuren "aaaawww"-reaktion minussa aiheutti tänään tämä uutinen. Taitaa pojasta tulla isona oiva palomies :) Voi kun kaikki ihmiset olisivat yhtä nokkelia kuin tämä reipas pikku kaveri.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti